Re: sdi/neo - polityka tpsa

Autor: Pamir (pamir_kr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:52:02 MET DST

Użytkownik "Paul Van-Dass" <panisko_at_bronowice.krakow.pl.znik> napisał w
wiadomości news:aok4u9$dif$1_at_news.tpi.pl...
> Witam

> zmiany uslugi SDI na NEO+ stopniowo z dnia na dzien zdarzaly sie
> corazczestsze awarje a w dniu dzisiejszym siegnelo to szczytu (caly dzien
> bez internetu), wiec dzwonie do TPSA i pytam technikow co sie dzieje,
> odpowiadaja ze niemaja pojecia a nastepnie z lekkim hihotem zadaja mi
> pytanie jak ogolnie dziala mi SDI (nic nie odpowiedzialem), o godzienie
> 18:30 zaczelo dzialac wiec zafrapowany ta sytuacja sprawdzam, a komentarz
na
> podstawie zalaczonego wydruku z traceroute pozostawiam Wam.

> [...]

U mnie dzieje sie podobnie a moze jeszcze gorzej bo pingi dochadza nawet do
1200ms To jakas paranoja wiec postanowilem z tym walczyc. Narazie zaczalem
gnebic tych z pod 9696 moze jak dostana kilkanascie telefonow dziennie od
kazdego uzytkownika SDI to sie opamietaja (szczerze mowic watpie:(() Ale jak
narazie obiecali cos z tym zrobic wiec nie pozostaje mi nic innego jak tylko
czekac. A co dokladnie powiedzial Ci ow technik?-jestem bardzo ciekawy. Bo
sprawiaja wrazenie jakby o wszystkim wiedzieli tylko cos im jezyki
poobcinalo.
Pozdrawiam
Pamir