Re: polpak T i ostatni tydzien

Autor: Marcin Markowski (max_at_risp.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 16:11:56 MET DST

On Fri, 11 Oct 2002, artur wrote:

> w Katowicach jest to samo albo jeszcze gorzej ...po nieustannym wydzwanianiu
> do polpaku najpierw odpowiedz ze wszystko jest ok i mam wykupic cira potem ze
> awaria routera potem ze karta ATM potem ze moje łącze jest 99% obciązone i
> teraz jestm na etapie ze przeprosili i starają sie jak najszybciej usunąć
> awarie ...ciągle czekam ale ile jeszcze mozna

W Rybniku jest to samo. Po zgloszeniu tego oddzwonil _jakis_ Pan ktory ani
nie raczyl sie przedstawic i odpowiedzial "Nie jest Pan jedyny ktory
zglasza to. Mamy przeciazona siec w Katowicach i nie wiem kiedy to bedzie
naprawione. Slyszalem cos o 2 tygodniach ale nie daje glowy, prosze
sprawdzic za miesiac."
Jak widac bardzo sie "przejmuja" klientami ktorzy jeszcze maja starego
Polpak'a.

--
Marcin Markowski