Re: POLPAK -MULPAK

Autor: Wojciech Lewandowski (wojtek_at_aol.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 17:14:40 MET DST

"szomiz" <szomiz_at_kocha.dostawac.reklamy.przez.net> wrote in message
> Użytkownik "Wojciech Lewandowski" <wojtek_at_aol.pl> napisał w wiadomości
>
> No to albo masz pecha, albo ktos cie nie lubi.
>
> Moze jestem nienormalny, ale widze roznice polpaka teraz i kilka lat temu.
>
> Zarowno pod wzgledem osiagow lacza, jak i oblugi na ichnim 0-800
>
> Dzisiaj na przyklad, cos zmulilo, kolo 22:00. Zadzwonilem, powiedzialem co
> widze z wewnatrz i z zewnatrz. Po pietnastu minutach problem zanikl, po
> kolejnych pietnastu zadzwonili z informacja ze jest ok i dlaczego byly
> problemy (a byly u nich).
>
> Pomijam to, ze jak sie dobrze usmiechnac, to w srodku nocy technicy
> [...]

no wlasnie nie za bardzo, bo twoich telefonow do tego calego centrum w ogole
nie powinno byc albo sporadycznie.
Zaloz sobie na routerze logi, sam sie zdziwisz ile razy w ciagu doby tracisz
linka na WAN.
Wiekszosc awarii poprostu umyka uzytkownikowi.
Od miesiaca mam BDI netii i ani razu nie zadzwonilem z problemem.
Na polpaku, owszem po telefoni problem z niskim trasnferem znika, ale na 30
minut do czasu kiedy inny user zadzwoni. Mam wrazenie ze te wirtualne
routery i ich przeplywnosc zalezy od upierdliwosci klientow po drugiej
stronie. A przeciez nie chodzi o to zebym na biurku mial caly czas w
pogotowiu linie 0800 i wydzwanial.

W.L.