Re: ...syny

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 07:49:28 MET DST

> Jakby ktoś nie wiedział - a zakładam, że niewielu z Was wie, bo sam
> dowiedziałem się przed pięcioma minutami - to w/g nowego zarządzenia TP SA
> nie zestawia łącz dzierżawionych z wykorzystaniem kabli
międzycentralowych.
> W takich przypadkach w grę wchodzą tylko kanały cyfrowe.
> Jakieś komentarze... ?

oj takie przypadki to zdazaly sie pewnie bardzo rzadko....
Ja nawet nie wiem czy tpsa kladla kable miedziane miedzy koncentratorami,
juz chyba tylko swiatelka... no chyba ze do tych mini CS'ow w szafach na
ulicy.

Napisz moze co to za zarzadzenie, z jakiego dnia i o czym konkretnie mowi bo
to co teraz napisales niewiele wnosi.

Marcin