Re: Internet w okolicach Piaseczna - szukam operatora

Autor: PolQba (pegazqba_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 07:49:35 MET DST

> [...]
> centrali) bo juz ma (są 2 pułki i zadedwie 15 osob z NEO+), oraz jedna z
> dwuch pań z BOK'u (patrz mój post sprzed kilku dni) lecz niestety na 0800
> twierdzą, że mozliwości nie ma :P
> CODZIENNIE OD 2 TYGODNI dzwonie z ta sprawa pod 0800 (tutaj to nawet
czasami
> po 2 razy dziennie {w koncu to numer darmowy ;-] }), do mojego BOKU i pod
> inne numery w TPsa... i chyba po tej calej eskapadzie chyba udalo mi sie
ich
> przekonac, moze cos drgnie (MOZE - odpowiedz maja mi dac za 3-4 dni)...
jak
> tak sie stanie to napewno napisze ;]
no i zadzwonili, ze nie ma :P ale NAPWENO SĄ (no bo jak? moj kolega z
rownoleglej ulicy w tej samej centrali ma, technicy są za mną)
wnioski: warunki sa ale niezaloza (i mam wrazenie ze ci z SDI maja
pierwszenstwo nad tymi bez :P )
wie ktos gdzie mam sie z tym zgloscic...? bo juz zaczynam watpic czy
kiedykolwuiek uciekne z modemu
pozdrawiam

--
Qba