Re: ...syny

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 18:18:46 MET DST

> Nie chodzi o koncentrator, tylko o kabel KMC leżący od lat i prowadzący od
> centrali przy której mam węzeł do centrali odległej po kablu o dwa
> kilometry, gdzie węzła nie mam, bo i po co. Teraz nie mogę (my wszyscy nie
> możemy, jak się przekonacie) podłączać klientów z tej centrali. Czy teraz
> już coś wnosi ? :-/

no to rzeczywiscie mogles sie wkurzyc.
Ale takich przypadkow chyba nie bylo duzo, a moze sie myle... przewaznie te
stare KMC byly dosc dlugie i jedyne co na nich chodzilo to jakies
wielkorotne nosne. I czesto kable byly aluminiowe.... Chociaz i zdazala sie
miedz 1,2mm co juz jest calkiem calkiem.

Tak czy owak rozporzadzenie jest bez sensu.
Mozna zlozyc wniosek do URTiP

Marcin