Re: ...syny

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 16:16:04 MET DST

Użytkownik "Marcin Kuczera" <mkuczera_at_nowiny.net> napisał w wiadomości

> oj takie przypadki to zdazaly sie pewnie bardzo rzadko....
> Ja nawet nie wiem czy tpsa kladla kable miedziane miedzy koncentratorami,
> juz chyba tylko swiatelka... no chyba ze do tych mini CS'ow w szafach na
> ulicy.
>
> Napisz moze co to za zarzadzenie, z jakiego dnia i o czym konkretnie mowi
bo
> to co teraz napisales niewiele wnosi.

Nie chodzi o koncentrator, tylko o kabel KMC leżący od lat i prowadzący od
centrali przy której mam węzeł do centrali odległej po kablu o dwa
kilometry, gdzie węzła nie mam, bo i po co. Teraz nie mogę (my wszyscy nie
możemy, jak się przekonacie) podłączać klientów z tej centrali. Czy teraz to
już coś wnosi ? :-/
Jeśli jesteś zainteresowany tematem, to zadzwoń do swojego człowieka w
Tepsie i zapytaj o to samo. Ja napisałem tego posta na gorąco, bo mnie krew
zalała, gdy się dowiedziałem dlaczego zamówienie z pozytywnym wywiadem nie
jest realizowane. Gdy się dowiem o szczegółach tego rozporządzenia to na
pewno się z wami tym podzielę.

Z#