NASK

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 14:49:14 MET DST


Witam,
czy ktoś wreszcie kopnie tych panów w .... ?
Niejednokrotnie zdarzało mi się doświadczyć problemów z brakiem delegacji z
powodu braku terminowej opłaty za domenę. Zdarzyło się, że dotyczyło to
ogólnopolskiej firmy z wieloma oddziałami, która przez kilka godzin nie
mogła korzystać z poczty elektronicznej. Ale dziś dotyczy to banku -
konkretnie BZ WBK S.A., gdzie nie działa cały system obsługi internetowej
dostępny pod domeną centrum24.pl.
Ja rozumiem, że płatności są drażliwym tematem i większość ma z nimi
problemy, ale sposób w jaki sprawę załatwia NASK - brak informacji, choćby
mailem o podejmowanych działaniach - jest niedopuszczalny.

Z#



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:01:44 MET DST