Re: NASK

Autor: m.mazurek_at_netsync.pl
Data: Thu 03 Oct 2002 - 15:20:46 MET DST

Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl> wrote:
> Ja rozumiem, że płatności są drażliwym tematem i większość ma z nimi
> problemy, ale sposób w jaki sprawę załatwia NASK - brak informacji, choćby
> mailem o podejmowanych działaniach - jest niedopuszczalny.

niedpuszczalne jest imho ze dzial IT w BZWBK dopuszcza do takiej
sytuacji. NASK ma zbujeckie prawo wylaczac usluga za ktora klient nie
placi. To czy robia to elegancko czy nie to inna sprawa. Psim
obowiazkiem klienta jest zaplacic za usluge, jesli nie chce to
konsekwencje sa jasne i oczywiste dla wszystkich.

pz
mazek

--
http://www.netsync.pl/~mazek/ : http://www.keyserver.net/
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B  7F48 AEE4 776F 5688 DC89