Re: NASK

Autor: qna (qnaxik_at_hotmail.com)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 00:19:30 MET DST

NASK jest firmą o której można by naprawdę dużo gadać i tak naprawdę dobrego
z tego gadania chyba nic bym nie wyciągnął.
Sam próbowałem tam zarejestrować domeny już chyba trzykrotnie i pamiętam że
potrzebowałem je jak najszybciej, z czego NASK nigdy nie dotrzymał
terminowości rejestracji domeny, przedłużając tą rejestrację o np. 3
tygodnie, lub wogóle odmawiał rejestracji domeny, ponieważ wymagał ode mnie
poswiadczenia o wlasności domeny którą miałem zarejestrowaną w usa z
rozszerzeniem .com
Szczerze powiedziawszy nigdy już tam nie wykupię żadnej domeny.
Wole serwisy rejestrujące domeny ogolnoswiatowe.
A to w jaki sposob oni traktuja klienta, to jest naprawdę skandaliczne.
Ostatnią domenę próbowałem zarejestrować jakieś pół roku temu i do dnia
dzisiejszego nie otrzymałem ani informacji o zarejestrowaniu, bądź nie ani
tez o problemach sie z tym wiążących. (podobny system jak w TPSA)

qna