Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?

Autor: Tomasz Slaski (tom_at_ado.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 09:38:59 MET DST

Użytkownik usun.skrzyp_at_hot.pl napisał:

> Nie znam zadnych liczb, ale jestem przekonany ze liczba Neostrad nie tylko
> przekroczy liczbe instalacji symetrycznych lacz 1/2 Mbit/s lecz wkrotce
> teoretyczna przepustowosc wszystkich tych Neostrad bedzie tez znacznie
> wieksza nzi innych lacz TPSA.

To, ze sumaryczna przepustowość zakonczeń łacz u uzytkowników jest
zazwyczaj wieksza od przepustowosci szkieletu, to akutat nic dziwnego.
Kazdy ISP sprzedaje wiecej jak sam ma i jest to najzupełniej normalne.
Kwestia jest tylko, jak wiele razy ISP sprzeda to co ma - jak 5-7 razy
to ok, ale jak juz wiecej niz 10, to robi sie niefajnie...(upraszczam).

Zresztą, per analogiam, np. z telefonami jest tak samo: ilość łącz
międzycentralowych to okolo 10-12% ilości zakończeń w sieci lokalnej.

--
TOM @ HOME
GSM -> chwilowo tylko służbowy.       GG 139980 TS635-RIPE