Autor: Artur Poplawski (artur_at_szuruburu.neostrada.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 09:40:23 MET DST
On Sun, 29 Sep 2002 19:43:33 +0000 (UTC), Mariusz wrote:
> Mam DSLa od tygodnia, i mam już drugą awarię..
Mam Neo+ od 1.5 miesiąca i miałem już cztery awarie , w tym jedna
trwała dziesięć dni. Pozostałe mniej niż 4h.
> w poprzednią sobotę po 2 godzinach było ok, natomiast
> teraz od soboty od godziny 20 do teraz, czyli niedzieli godzina 21
> jest cisza, łącze stoi.
Jeśli to u Ciebie coś padło to różnie może być - musisz czekać
na wizytę technika, a ten może pojawić się kiedy zechce. Tak
jak napisałem powyżej, ja czekałem 10 dni, a bez 'walki' z BOK-iem
czekałbym zapewne dłużej.
> absolutnie nie ma z kim porozmawiać, panienka
> na 0800 twierdzi że technicy będą w poniedziałek, w polpaku w Lublinie
> nikogo nie ma,
> a ja abonamentu nie płacę od poniedziałku do piątku, tylko za cały czas..
Regulamin Neostardy+ mówi, że za każde 24h doby możesz się domagać
zwrotu pieniędzy w wysokości 1/30 miesięcznego abonamentu. Sprawdź
czy nie ma podobnego zapisu w regulaminie internetDSL.
Artur.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:01:34 MET DST