Re: Polka TPSA

Autor: marekmSPAM_at_amelek.gda.pl
Data: Mon 30 Sep 2002 - 09:39:25 MET DST

Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl> wrote:
:
: Podoba mi się to, nie zaloguje się na półkę nikt
: kto nie jest do niej podłączony.

Półka ma też inny IP, widziany z zewnątrz - tutaj 213.25.32.202 :)
a najlepsza ochrona przed logowaniem na półkę osób niepowołanych
to dobre hasła. Nie np. takie same jak login - miałem tak kiedyś,
dość długo nie mogłem doprosić się o zmianę... ale w końcu obsługą
SDI w mojej okolicy zajęli się jacyś chyba nowi ludzie, uprzejmi
i nie stwarzający problemów. Zadzwoniłem, wyjaśniłem o co chodzi,
potwierdziłem hasła emailem, zmienili - po sprawie...

Natomiast co do 10.x.x.x - jeśli TPSA ma zamiar to robić wszędzie,
dobrze by było gdyby podali jakie zakresy IP "prywatnych" (mogą
być te same w całym kraju) będą w ten sposób wykorzystywać, po to
by użytkownik w swojej wewnętrznej sieci przydzielał inne.

Marek