Re: Zmiana delegacji domeny

Autor: mrooveq_at_mrooveq.eu.org
Data: Mon 30 Sep 2002 - 09:40:00 MET DST

In article <an7fro$aic$1_at_news.tpi.pl>, pix wrote:
> Dlatego też zastanawiałem się nad procedurami NASKu, bo jeśli
> wysyłaliby informacje do starego operatora już _po_ przeładowaniu swoich
> NSów to takiego niebezpieczeństwa nie ma.

Wysylaja cos takiego:
<cytat>
Delegacja domeny zostala zmieniona.
Zmiany beda widoczne na glownym serwerze nazw domeny .pl jeszcze
dzisiaj po godzinie 20.00.
Czas propagacji tej zmiany na inne serwery nie powinien byc
dluzszy niz 30 godzin.
</cytat>
dostalem o godz 12 z hakiem, wiec z tego co rozumiem jest 8 godzin na
zrobienie bydla. ale moge zle rozumiec :)

Pozdrawiam
Adam Frankowski