Re: Polka TPSA

Autor: Tomasz Torcz, BG (zdzichu_at_irc.-spamu.nie.chce-.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 12:57:23 MET DST

begin http://www.oe.faq.net.pl/bledy.html
marekmSPAM_at_amelek.gda.pl <marekmSPAM_at_amelek.gda.pl> :
> Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl> wrote:
>:
>: Podoba mi się to, nie zaloguje się na półkę nikt
>: kto nie jest do niej podłączony.
>
> Półka ma też inny IP, widziany z zewnątrz - tutaj 213.25.32.202 :)
> a najlepsza ochrona przed logowaniem na półkę osób niepowołanych
> to dobre hasła. Nie np. takie same jak login - miałem tak kiedyś,
> dość długo nie mogłem doprosić się o zmianę... ale w końcu obsługą
> SDI w mojej okolicy zajęli się jacyś chyba nowi ludzie, uprzejmi
> i nie stwarzający problemów. Zadzwoniłem, wyjaśniłem o co chodzi,
> [...]

kiedys juz pisalem, ale...
dostawszy neostrade w lutym zeszloeg roku oprocz
umowy otrzymalem kartke zatytulowana "Zmiana hasla dostepowego",
gdzie bylo dokladnie opisane gdzie zatelnetowac, co
wpisac, zeby zmienic haslo.
a pol roku pozniej przyszla z rachunkiem informacja, ze _trzeba_
sobie zmienic haslo, bo standardowe nie sa bezpieczne.
slowem - zmiana hasla samemu, bez zadnego dzwonienia

--
Tomasz Torcz           Zjadanie martwych dzieci
zdzichu_at_irc.pl           jest barbarzynstwem!