Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 11:25:34 MET DST

"miab" <miab2_at_skrzynka.pl> napisał:

> Czyli obciazenie ze strony Neo+ spokojnie przekroczylo
> (a dzieje sie to w ciagu ostatnich dwu miesiecy)
> calkowite obciazenie ze strony SDI

Zapewne tak się stało ale czy mogło być inaczej?
Neostrada (np. 1 megabit) kosztuje wyraźnie więcej, zatem logicznym
następstwem do większe prawa usera, który więcej zapłacił.

> Jal sie chce miec wielki swiat to trzeba miec wielkoswiatowy
> szkielet czyli tak rzad(albo i lepiej) wielkosci szybszy niz teraz.

Ja uważam, że przesadzasz. Mam Neostradę 512/128 i narzekać nie mogę.
Pliki niekiedy schodzą ponad 50 KB/s zza granicy i otwarcie przyznaję
się do zapychactwa. Direct Connect chodzi całodobowo, 15 slotów
otwartych i non-stop 128 na wyjściu zapchane jak Ikarus w godzinie
szczytu. W końcu płacąc tyle co miesiąc nie zgodził bym się na jakiś
śmieszny limit typu 3 GB.
Nie zauważam gorszej pracy Polpaku poza sytuacjami gdy awarii ulegnie
jakiś router.

--
Pozdrawiam,
Rico - antysocjalizm & kosmopolityzm gwarantowany.