Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 16:24:00 MET DST

Adam Szendzielorz napisal(a) [29 Sep 2002]:

> Wspolczuje Ci z calego serca, jezeli wszystko widzisz (nie tyle Ty,
> co 'watkowdawca') w tak czarnych kolorach :)

Czasami trzeba popatrzec na czarno, zeby w kontrascie z bialym wyszla
codzienna szarosc ;)

> A powiedz mi - czy zastanawiales sie ile samych lacz polpakowskich
> 1 / 2Mbit sprzedala TPSA i dlaczego one sie nawzajem nie
> pozapychaja !? :-) Jestem pewien, ze przebicie jest wyzsze niz
> w Twoim przykladzie - neostrady.

Wydaje mi sie, ze te lacza maja inny typ uzytkownikow i z tego powodu inna
charakterystyke. Firma posiadajaca lacze 2Mbit/s generuje przewaznie mniej
ruchu (czas pracy, ograniczenia administracyjne...) niz indywidualny
uzytkownik na takim samym laczu ("sciongnem ile wlezie").

--
					(moskit_at_irc.pl)