Re: Przerwy w transmisji neo+

Autor: unlock_at_gazeta.pl
Data: Sun 29 Sep 2002 - 11:28:52 MET DST

Twój problem nie jest nowy.Mam neo+ od dwóch tygodni i jestem zadowolony z
jakości połączeń ale przed instalacją drżałem jak to będzie. Zanim to
zamówiłem to naczytałem się różnych przedziwnych rzeczy na listach
dyskusyjnych i gdybym miał do wyboru coś innego to poszedłbym pewnie w inną
stronę. Jak ci się rwie to radzę napierdalać tych nieudaczników z TPSY ile
się da. Nie dawać im żyć dopoki nie zrobią wszystkiego tak jak ma byc. U mnie
pojwił sie problem z umową już przy instalacji. Dzwonię na infolinię i
kulturalnie przedstawiam sytuacje, że ktoś się pomylił, że na pewno mają
wszystko w bazie, i na 100% wszystko można wyjaśnic na co ten palant z wa-wy
mowi że oni na pewno nie zawinili i delikatnie mówiąć mają wszystko w dupie,
że zaraz monter ściągnien to wszystko co zamontował i instalacja ponowna po
wyjaśnieniu za 2 tygodnie. No to nie wytrzymałem, najpierw go zjebałem na
czym świat stoi że jest debilem i jego podwładni też bo nie umieją wpisać do
bazy tego co im się mówi, zażądałem jego nazwiska i mówię że będę rozmawiał
z przełożonym skoro on jest idiotą. Facetowi zmiękła rura bo słyszał już że
nie żartuje i wszystko załatwilismy w dwie minuty. Nazajutrz był telefon z Wa-
wy od jekiejś figury z TPSY, czy wszystko wporzo, przepraszamy i w ogóle co
złego to nie my. Tak więc widzisz trzeba ich ostro opierdolic i troche
pogrozić to wszystko się da załatwic, w koncu czasy nieciekawe i wszyscy
dbają o stołek. Jak będziesz za mięki to cię będą spławiać w
nieskończoność.POWODZENIA!!!