Re: revDNS dla SDI

Autor: marekmSPAM_at_amelek.gda.pl
Data: Sun 29 Sep 2002 - 11:26:14 MET DST

januszek <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:
:
: Antycypuje rozwiazanie problemu rev-dns jakie zastosuje TPSA :P

Proponuję jednak takich "rozwiązań" zbyt głośno nie podpowiadać ;)

Na razie z infolinii wróciłem do kogoś innego, ale w tym samym zespole
(administratorów DNS). Wydaje mi się, że tamci ludzie są raczej
przychylnie nastawieni, tylko po prostu niewiele mają do powiedzenia -
regulamin jest ustalany gdzieś wyżej, w Dyrekcji Spółki. Może trzeba
sprawdzić, kto się tym zajmuje - czy czasem nie dyrektor.pm_at_tpsa.pl ?

Zbyt wiele się nie spodziewam, ale kto wie - może to nie jest sprawa
czyjejś złej woli, tylko trzeba komuś spokojnie wyjaśnić po co mi to.
Nie chodzi mi przecież o chęć popisania się "ciekawszą" nazwą, tylko
o konkretny problem, którego nie było w czasie gdy regulamin powstawał
(dopóki nikt nie blokował *.sdi.tpnet.pl, było mi wszystko jedno, byle
tylko jakaś nazwa revDNS istniała i dawała z powrotem ten sam IP).

Dla DSL też mogli nie dać możliwości zmiany revDNS, a jednak dali -
może jednak czasem ktoś tam bierze pod uwagę potrzeby klientów?

Marek