Re: Internet z satelity

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 16:12:30 MET DST

On Sun, 22 Sep 2002 20:47:41 +0000 (UTC), "Interbest"
<interbest_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Czesc
> Mamy niewielka siec w miescie gdzie nie ma na razie na szybkie lacze.Siec
> jest na SDI .Chcialbym zwiekszyc szybkosc poprzez dodanie lacza
> satelitarnego jednokierunkowego.Oczekuje rad nad jakoscia tej uslugi i
> wyborem operatora.Jesli ktos ma i jest zadowolony albo nie niech sie
> odezwie.
> Pozdrawiam
> Slawek

wszystko piekne, ale z rozmów jakie przeprowadziłem z firmami
oferującymi takie łącza przy okazji tegorocznego bydgoskiego KST
(targi telekomunikacyjne), firm oferujących te wynalazki jest sporo
(nawet Telekomunikacja Kolejowa się za to bierze), ale wszystkie jak
jedna.....taryfikują za liczbę przesłanych danych

Mówiąc inaczej, jest to może do Internetu, ale półdostęp albo nawet
ćwierćdostęp, przynajmiej z pozycji przeciętnego Kazaaaa-owicza, wiec
lepiej sobie dać z tym spokój.

Wywiedz się lepiej na jakiej półce jest oferowany dostęp SDI i daj
znać, a ja Ciebie skieruje do odpowiedniego człowieka który sprawą się
zajmuje i będzie mógł ewentualnie pomóc.

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018