Re: Moje 3 grosze czyli amerykanski punkt widzenia

Autor: (szpila_at_antyspam.3w.com.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 16:37:18 MET DST

"Marcin Kuczera" <mkuczera_at_nowiny.net> wrote in message

> hmm, o ile sie dobrze pamietam to w chicago byl do wyboru Ameritec, albo
> Ameritec lub tez Ameritec...
> Spokojnie, najpierw tam pojedz, zobacz a potem komentuj

a ile to jest procent chicago do stanu Illinois ???
a do calego US ???
mysle ze nie trzeba tam jechac aby sie tego dowiedziec...
nie twierdze ze wszystko co amerykanskie jest najlepsze
(powoli zaczynam sklaniac sie do mysli ze "amerykanskie WCALE nie jest
najlepsze" ;-)
ale np. Połączenia lokalne NIE są taryfikowane
i to jest fajne...
gdyby tak bylo u nas
to 80% ludzi wystarczyl by modem wpiety do sieci (bez limitow czasowych)
a reszta cen za staly (szybszy) dostep do internetu musiala by spasc bardzo
mocno.

--
Marcin <szpila> Szybilski