Re: ProFutro i podwyzka dla starszych abonentow

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 17:50:36 MET DST

In article <slrnap0c7e.3h2.goblin_at_pentex.pl>, Radoslaw Pieczonka wrote:
> No i stalo sie... dostalem fakture od Futuro i jest z podwyzka.
> Gosc w infolinii twierdzi ze jezeli mam zagwarantowana w umowie
> cene to powinienem zglosic sie do przedstawiciela handlowego
> i to poprawic (no a mam w aneksach do umowy podane dokladne ceny)
> Natomiast ow przedstawiciel handlowy twierdzi ze to zapowiadana
> podwyzka zgodna z regulaminem i "ProFturo ma do tego prawo"
a powiadomili cie jeden okres rozliczeniowy wczesniej o tej podwyzce?
wg. regulaminu musza to zrobic.
oczywiscie, ze maja prawo wprowadzic podwyzki ale na okreslonych
zasadach.

> Czy ktos jest/byl w takiej sytuacji i udalo mu sie wybic im
> z glowy podwyzke?

nie wybijesz niestety. jedyne co to w przypadku gdy nie dostales
(poleconym) powiadomienia o podwyzce to wyslij im (poleconym)
zadanie wyjasnienia sprawy i plac - stara kwote faktury.

Ever

P.S. poczytaj sobie futuro.dyskusje na ichnim serverze

--
Paweł Szymański
pawel_at_nospam-szymanski.pl