Re: Moje 3 grosze czyli amerykański punkt

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 14:13:25 MET DST

futszaK napisal(a) [23 Sep 2002]:

> 7.Istnieją firmy (np.TelEnergo) które dysponując ogólnokrakową siecią
> światłowodową (docierającą do każdego miasta) nie chce świadczyć
> usługi dostępu do Internetu.

Ten srednio obeznany w technologii Amerykanin potrafilby znalezc witryne
Tel-Energo, napisana w jezyku angielskim, na ktorej znajduje sie oferta
firmy ;)
http://www.telenergo.pl/serwis_IP_en.html

> może ktoś coś dorzucić od siebie ???

Co do reszty uwag raczej zgadzam sie. Ale przecietny Amerykanin zginalby w
wypadku na pierwszym skrzyzowaniu, zanim by zdazyl zastanowic sie nad
"tele"komunikacja.

ATSD amerykanska gospodarka tez nie jest normalna. Tak jak w Polsce
wieloma rzeczami rzadzi polityka, tak w USA wieloma rzeczami rzadzi
pieniadz. I nie zawsze jest to z pozytkiem dla "konsumentow".

--
					(moskit_at_irc.pl)