neostrada - brak mozliwosci technicznych...

Autor: (szpila_at_antyspam.3w.com.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 14:35:56 MET DST

kortki wstep:
na infolinii dowiedzialem sie ze neostrada na mojej centrali sie pojawila
(w-wa sielce)
to znaczy "sa mozliwosci techniczne"
zlozylem wiec wniosek, dostalem termin pierwszy oraz zapasowy (hehe)
oczywiscie w pierszym terminie nikt sie nie pojawil, ani mnie o niczym nie
poinformowal ;-/
w BOK-u dowiedzilem sie od samego kierownika:
"BRAK MOZLIWOSCI TECHNICZNYCH"
no to juz szczyt wszystkiego...
po rozmowie dowiedzialem sie ze mam jakies urzadzenie PCM a powinienem miec
"linie naturalna"
i zebym zlozyl podanie o zmiane na linie naturalna.

i teraz pytanie:
czy komus taka sztuka sie udala?
czy jest to kolejny krok ze strony tpsa zby mnie splawic?

ciekawa jest jedna sprawa, kazda pozadna firma sama podjela by kroki aby mi
udostepic usluge
a tpsa odlozyla moj wniosek na kupke "odrzucone", smutne...

--
Marcin <szpila> Szybilski