Re: Jaki jest status uslugi SDI?

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:39:34 MET DST

"Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <smolik_at_stanpol.com.pl> wrote in message

> Przejrzałem, rzeczonego słowa nie znalazłem.

>, Gotfryd

Jak to nie? A mozliwosc rozwiazania umowy ze strony tepsy bez zadnych
konsekwencji?
To jest ich haczyk, z ktorego jednak nie korzystaja, bo glupota byloby
tracic klientow. Ale zrobili sobie taka furtke, ze jakby im nie wyszlo to
bez zwracania kosztow instalacji wszystko sie zamyka i juz.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl