Re: DSL 512

Autor: Izi (mcold_at_nospam.zp.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 12:42:49 MET DST

Użytkownik "Tomasz Miszczu Miszczyński" <miszczu_at_ispid.com.pl> napisał w
wiadomości news:am4vuq$gtn$1_at_news.tpi.pl...
> Mam pytanie a propos Internet DSL'a ktorym to nas zaszczyca Tepsa, jak to
> chodzi (Krakow), czy jest awaryjne i jaki transfer max mozna wyciagnac ?
> Generalnie chodzi mi o opinie ludzisk korzystajacych juz pewien okres
czasu.
Witam
Mam DSL 512 w Szczecinie. Dzielimy go na 8 osob (siec blokowa) i jak na
razie (od 3 tygodni) chodzi bez zarzutu. Zdarzaja sie przytlumienia w
"godzinach szczytu" ale to jak w tepsie. Maksymalnie wg DU Meter udalo mi
sie wyciagnac stabilnie 58kB/s do serwera w tym samym miescie w sieci TPSA.
Niestety poza POLPAKiem parametry drastycznie spadaja (np. Kazaa ciagnie z
reguly okolo 3-4kB/s z zagranicy). Wczesniej byla Neostrada 256, i roznica
jest mocno odczuwalna + stale IP i brak logowania sie do sieci (co i tak nie
z reguly dzialalo). Na pewno jest to lepsze rozwiazanie niz Neo+ na ktora na
razie wszyscy wokolo sie skarza (sasiedniemu blokowi "konkurancja"
podlaczyla i od tygodnia nie maja sieci). Trzeba tylko pamietac jeszcze ze
to jest 512/128.

Pozdrawiam
M.Z