Re: SDI-->NEO+

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Mon 16 Sep 2002 - 11:40:41 MET DST

Tommy79 <rendez_at_poczta.fm> wrote:

> Witam grupowiczow.
> Mam kilka pytan dotyczacych przejscia z SDI na NEO+.
> Mamy mala amatorska siec podlaczona pod SDI i teraz oczywiscie chcemy
> skorzystac z okazji i przerzucic sie na NEO+.
> I teraz moje pytania:
> 1)czy wogole da sie

Czemu mialoby sie nie dac? Da sie na pewno.

> 2)czy tepsa sciga, bo to jest niby bezprawne

"Udostepnianie uslugi poza lokal" jest zlamaniem regulaminu. Czy chodzi o
udostepnianie NEO czy Internetu? Nie wiem, nie interesowalem sie. Zadzwon na
Infolinie TPSA i zapytaj sie czy mozesz Neostrada zasilic lan blokowy.

> Bede wdzieczny za wasze odpowiedzi

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(...)