Re: Arogancja monopolisty

Autor: Andrzej Kurzejamski (Andrzej_at_vega.neostrada.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 13:39:59 MET DST

Niestety są to partacze...
Ja już chciałem zmienić zdanie o TP-sie
(szybka instalacja starej neo256).
Jednak przy przejściu na NEO+ monterzy
też przesunęli termin o tydzień.
Zadzwonili 5 min przed umówioną
godziną (specjalnie zwolniłem się z pracy)
i poinformowali, że "w drugi piątek".
W ten drugi piątek (musiałem na gwałt
wracać z urlopu) owszem zainstalowano
mi NEO+, ale wgrano do WinMe
"kulawą aplikację", która co kilka minut
prosiła o "ponowne połączenie".
Ponieważ już było głośno o "shicie" z Wanadoo,
wkurzyłem się i zainstalowałem sobie
router Linksysa, który na stałe ma wpis
połączenia pppOE. To tyle problemów technicznych.
Byłem baaaardzo zadowolony, że mi działa....
Niestety, ze zgrozą zauważyłem w drugim rachunku
po instalacji, że nie zmniejszyli mi abonamentu
(wyższego ze starej neo256) - a w umowie pisze
czarno na białym, że w 30 dni po instalacji liczą niżej.
Złożłem reklamację telefoniczną, obiecano się skontaktować. Po drugim
telefonie usłyszałem,
że mają 3 dni na rozpatrzenie tej reklamacji.
Za tydzień po trzecim telefonie stwierdzili, że
reklamacja jest "zapisana" i ją "widać".
Po dwóch tygodniach wkurzyłem się:
jednak zapłaciłem, ale reklamację złożyłem
w BOK-u na piśmie za potwierdzeniem odbioru.
Ciekawe, jaki będzie dalszy ciąg....

Andrzej