Re: SFERIA - z cyklu: Bardzo Ciekawe!

Autor: lis (lis_at_zigzag.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 14:46:58 MET DST

Poza tym na pytanie
> o zasieg na Ursynowie panienka odpowiedziala, ze tak, oczywiscie jest. Po
> chwili okazalo sie, ze ten zasieg na Ursynowie to jedynie wzdluz ulicy
> Pulawskiej - pewnie dla koni na wyscigach ;)))

Jeździłem z terminalem Swerii zamontowanym w samochodzie po Warszawie dobry
zasięg
od Bielan do górnego Mokotowa po postawieniu w maju nadajnika na Ursynowie w
okolicach centrum onkologii zasięg telefoniczny jest do Konstancina a I-netu
do Powsina
Swoją drogą mają bardzo grzeczne i uprzejme podejscie do klientów ostatnio
"bez mrugnięcia"
anulowali mi wyrównanie VAT z 7 na 22% wliczając to we własne koszty.Dobrze
też że pilnują limitów obciążenia własnej sieci,zobacz co robią inni
dołączają "na chama" nowych nie patrząc na totalny korek np. Zigzag mam od
nich łącze stałe SDSL 512/512 a srednia transmisja to ok 10kB
w porównaniu (w tytm samym miejscu Neostrada + sredni transwer 54kB)
pzdr
lm