Arogancja monopolisty

Autor: Jack (deichmann_at_supermedia.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 23:37:18 MET DST

Witam,

chcialbym opowiedziec moja przygode z naszym ukochanym monopolista TPSA.

Po trzytygodniowym oczekiwaniu nadszedl ten piekny dzien - dzisiaj miano
zainstalowac mi Neo +.
Po 2 tygodniach oczekiwania na sprawdzenie, czy mozna, po trzech tygodniach
od zlozenia zamowienia czekalem na montera z zapartymm tchem.
Mial on zjawic sie pomiedzy 18.00 a 20.00.
Niestety, daremnie wypartrywalem go do 20.30 po czym zadzwonilem na
infolinie.
Tam z rozbrajajaca szczeroscia poinformowano mnie, ze jak go nie ma to juz
chyba nie bedzie. Na moje pytania a dlaczego? a kiedy? - bezradne wzruszenia
ramion (przynajmniej tak to sobie wyobrazilem).
Poprosilem z szefowa - mila Pani, ale znowu to samo, ze nie maja zadnych
mozliwosci, ze nie wiedza kto mial byc i dlaczego nie ma, a nastepny termin
za dwa tygodnie.
Wyobrazcie sobie, zadnej kontroli, zadnej checi pomocy, zero kontaktu do
monterow.
A moglo byc tak milo. No bo przeciez kazdemu moze sie zdarzyc, ze cos
wypadnie. I wtedy firmy , ktore traktuja klientow powaznie, informuja ich o
zaistnialych przeszkodach, przepraszaja i proponuja inny dogodny termin. No
ale monopol robi lache, ze w ogole zechcial sie umowic. Brak slow

Ciekawym dalszego ciagu

Pozdro
Jack