Re: Sferia - cala prawda

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 14:54:51 MET DST

On Fri, 30 Aug 2002 13:23:05 +0000 (UTC), RusH
<rush_at_kiti.pulse.pdi.net> wrote:

> nie 166 a 160 , takie info podawala Sferia jak jeszcze rozdawali aparaty
> Motorola :) teraz sa LG

tyle idzie na najnizszej warstwie, ale po tym da sie puscic 2
niekompresowane kanalyu telefoniczne plus sygnalizacja, czyli ISDN-BRA

> Y ? :)

port zarowno w komputerze jak i w terminalu musi obslugiwac szybsze
niz 115200, jak jeden z nich jest wolnijszy to cale lacze ma predkosc
rowna temu wolniejszemu, a jak po stronie terminala jest 115200 to i
tak wiecej jak 115200 nie wyciagniesz

> no juz jest lepiej , ale ping 400 dobija , przeba postawic procy zeby
> sciagalo kilkuwatkowo bo inaczej sie idze zabic jak sie czeka az laskawie
> zaskoczy :(

masz juz antene zwenetrzna kierunkowa ???

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018