Re: Znak jakoci usługi dostępu do Internetu

Autor: Maciej Korzen (eaquer_at_ceti.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 13:14:12 MET DST

Wojtek Walczak <gminick_at_hacker.pl> wrote:
> Dnia Thu, 5 Sep 2002 22:13:43 +0000 (UTC), futszaK napisał(a):
> [...]
> [...]
> Raczej pytania ;)
> Taki certyfikat chyba potrzebuje renomy, w koncu taki certyfikat
> "z kosmosu" jest niewiele wart, prawda?

IMHO nie koniecznie. Wystarczy założyć jakąś stronę np. dobrzy-isp.pl, na
niej opisać zasady przydzielania certyfikatów oraz ogólnie o zasadach
projektu. Jeżeli później ktoś na polipie zapyta się o dobrego ISP to
zostanie odesłany do strony, później natępny i następny, itd. Strona
wyrobi sobie jakąś renomę... Natomiast ISP mogłi by umieszczać sobie na
stronie WWW info o tym, że mają odpowiedni certyfikat oraz link do strony.

> A poza tym, jesli mam duza firme o sporym budzecie, to wydaje mi
> sie, ze bede w stanie taki certyfikat sobie "kupic" nie zaleznie
> od tego jakiej jakosci beda swiadczone przeze mnie uslugi, prawda ? ;)

Nie koniecznie, jeżeli będą się tym zajmować chociażby osoby znane na
grupie, ale "nigdy nie mów nigdy"...

--
Maciej Korzeń <eaquer_at_ceti.pl>                [www.ceti.pl/eaquer/pgp]
PGP key fingerprint: 830F AFE6 1D35 258A B7CC F081 AB32 F846 D63F 9D5A