Re: Domena -rejestracja ???

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 20:33:08 MET DST

In pl.internet.polip, "Leszek Zur" <lzur_at_record.com.pl> wrote:

>Poza tym jak zarejestruje domene "alamakota.pl"
>to kto mi zabroni zrobic poddomene "coca-cola.alamakota.pl"
Nikt, ale licz się z tym, że Coca-Cola może wytoczyć Ci proces (jeśli będą
mieć ochotę).

>I jeszcze jedno.
>Jak znajde np. wyspy Hula-Gula majace przykladowo domene HG
>to pewnie tam bede moga zarejestrowac domene cola-cola.hg
Ale niekoniecznie. Zależy od ichniego prawodawstwa oraz od tego, czy aby
czasem Coca-Cola tej domeny nie zarejestrowała wcześniej :->

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O