Re: Domena -rejestracja ???

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 09:15:59 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 07:57:55 +0000 (UTC), "Leszek Zur"
<lzur_at_record.com.pl> wrote:

[...]
>Wyslalem faxem i domena zostala zarejestrowana.
>Poza tym jak zarejestruje domene "alamakota.pl"
>to kto mi zabroni zrobic poddomene "coca-cola.alamakota.pl"

Niech zgadne? Coca-Cola Company a raczej wynajeci przez owa firme
prawnicy? To co opisales to typowy dupochron ze strony nasku - nie
chca sobie glowy zawracac sprawdzaniem wiec klientowi kaza zlozyc
oswiadczenie ze prawa do nazwy posiada. Jakby co - nie ich beda
ciagali, klientowi zas poza naruszeniem praw do znaku handlowego
dojdzie poswiadczenie nieprawdy...

--
Darek