Re: Sferia - cala prawda

Autor: Oli (ajakubcz_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 20:32:38 MET DST

> powinienes, chyba zmienic uczelnie, zanim bedzie za pozno
>
> typowy nowoczesny wielopunkt to 5-10 ms

Taaak uczelnie powiadasz....

Tylko czy ten Twoj typowy nowoczesny wielopunkt to przypadkiem nie system, w
ktorym anteny "widza" sie bezposrednio?!
Tak wynika to z prezentacji na wymienionej www. Natomist jesli chodzi o
Sferie to terminal masz np. na buirku, a antena jest jego integralna czescia
(do Twojej wiadomosci antena ma jakies 17 cm i przypomina "patyczek" o
srednicy nie wiekszej niz 1 cm). Za To anteny firmy, ktora wspominasz to
typowe anteny kierunkowe mieszczace sie na dachu budynku i jak wynika z
prezentacji - "tylko w sprawdzonych lokalizacjach" - czyli bezposrednia
widocznosc anten to warunek niezbedny dla takich opoznien o jakich piszesz..
Wiec jesli chcesz, zeby porownac ten system do jakiegos bardziej znanego
wszystkim, to rozwiazanie GPRS w GSM jest jesli chodzi o rozmieszczenia
nadajnika-odbiornika jest chyba najodpowiedniejszy... Oznacza to, ze nie
bardzo mozesz te systemy porownywac w ten sposob... Mam nadzieje, ze widzisz
ta subtelna roznice, nawet po Twojej uczelni.... (bez urazy)

Pozdrawiam, Oli