Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: eXterminator (nvidia_at_wp.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 17:12:25 MET DST

> Dla mnie wytlumaczenie jest proste, jezeli kolo zasysa setki megabajtow
> dziennie (a sa tacy co potrafia i 2GB wsunac) i chce to miec za 50zl i do
> tego ma pretensje ze mu sie cos zablokowalo to ja serdecznie dziekuje ze
> takiego klienta
> wole rozwiazac umowe i olac te 50zl majac swiety spokoj
> A jak chce sciagac to niech se kupi sdi/neostrade/polpaka - tam nikt go
> limitowal nie bedzie.
>
> A co do programow p2p to jezeli ktos sciaga plikt to ktos go musi
> udostepniac, a czesto udostepnia inna osoba w innej sieci lamiac
regulamin.

po pierwsze w regulaminie nie mam napisane ze nie moge udostepniac plikow
innym

a po drugie ja place za tego neta i chce miec nieograniczony zadnymi
blokadami dostep.

niech bedzie ograniczony tlokiem na laczu tak jak bylo jeszcze pare tygodni
temu. wtedy mialem te 20 kb w dzien i 50 kb w nocy na kazie czy DC. Co
prawda strony chodzily troszeczke wolniej ale i tak wystarczajaco szybko.