Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: Bartosz Waszak (waszi_at_icpnet.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 17:12:52 MET DST

Marcin Jurczuk <spock_at_shapieron.tkb.pl> napisał(a):
> Wiesz to dziwne bo u mnie ograniczenia zarówno upstreamu jak i downstreamu
> dokonuje modem kablowy...

upstreamu oczywiście na modemie, ale downstream to nie do końca tak na
modemie jest przycinane.

zasada jest taka modem zgłasza się z vendor specific opcją do uBRa i
wtedy ubr nadaje z odpowiednim QoSem pakiety oznakowane precedencem,
gdyby przycinanie odbywało się całkowicie na modemie to modem musiałby
wspierać takie wynalazki, a takto wystarczy, że zgłosi tylko do uBRa
odpowiednie opcje i uBR załatwi resztę.

--
Bartosz Waszak <waszi_at_icpnet.pl>
Internet Cable Provider Sp. z o.o.