Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Fri 31 May 2002 - 15:49:01 MET DST

>Żałosne te tłumaczenia. Klient ma uzasadnione pretensje do nałożonych
ograniczeń. >Jak inni chce korzystać z Internetu wybierając to co go
interesuje.

ok, poczytaj sobie regulaminy
tam w wiekszosci jest zapis o zakazie takiego dzialania ktore powoduje
pogorszenie dzialania sieci u innych.

Dla mnie wytlumaczenie jest proste, jezeli kolo zasysa setki megabajtow
dziennie (a sa tacy co potrafia i 2GB wsunac) i chce to miec za 50zl i do
tego ma pretensje ze mu sie cos zablokowalo to ja serdecznie dziekuje ze
takiego klienta
wole rozwiazac umowe i olac te 50zl majac swiety spokoj
A jak chce sciagac to niech se kupi sdi/neostrade/polpaka - tam nikt go
limitowal nie bedzie.

A co do programow p2p to jezeli ktos sciaga plikt to ktos go musi
udostepniac, a czesto udostepnia inna osoba w innej sieci lamiac regulamin.

Marcin