Re: TPSA i 30 godzin

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 22:22:59 MET DST

"Leszek" <lblaszczyk_at_go2.pl> wrote in news:acto1b$bso$1_at_news.tpi.pl:

> Umowę podpisałem na początku miesiąca i do tej
> poty nic nie dostałem. Dostęp miałem mieć od 1 czerwca.

            A, cośtam miało być od lutego, ale TPSA nie wprowadziła. I w
sumie dobrze, nie potrzebuję tego do szczęścia.

> - czy łącząc się na starych zasadach tj. ppp, będę miał odliczane
> minuty od tych 30 godzin, czy będą normalne jednostki?

            Od momentu podpisania umowy (a dokładnie od pierwszego dnia
następnego miesiąca) łączę się tak jak wcześniej, tylko odejmują czas
od tych 30h. Jak przekroczysz 30h, to leci według normalnej
taryfikacji.

> - w przypadku 30 godzin, od kiedy jest liczony czas połączenia,
> czy od chwili połączenia czy zalogowania

            Od momentu połączenia ('podniesienia słuchawki' tamtej stronie).

> miesiącu ponad godzinę) - podpowiedzcie jakiego programu używać do
> liczenia tych minut pod XP (free).

            Bankrut (homepage - http://www.surgimed.com.pl/bankrut).
Nie wiem, czy działa pod XP, ale ma wszystko, czego potrzeba -
regulowany czas negocjacji modemów, zliczanie połączenia co do sekundy.
Biorąc pod uwagę, że czas negocjacji mam ustawiony mniej-więcej, a
średni błąd miesiączny pomiaru waha się granicy 2 impulsów (na plus, na
minus), to jest OK.

--
/****  Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
*****       Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję      *****