TPSA i 30 godzin

Autor: Leszek (lblaszczyk_at_go2.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 23:38:27 MET DST

Witam serdecznie.
Podpisałem umowę z TPSA na 30 godzin dostępu do Internetu. W umowie piszą o
haśle, że mam dostać, o jakiejś aplikacji, którą też mam dostać. Umowę
podpisałem na początku miesiąca i do tej poty nic nie dostałem. Dostęp
miałem mieć od 1 czerwca.
- czy łącząc się na starych zasadach tj. ppp, będę miał odliczane minuty od
tych 30 godzin, czy będą normalne jednostki?
- w przypadku 30 godzin, od kiedy jest liczony czas połączenia, czy od
chwili połączenia czy zalogowania (jest to różnica ok, 30 sekund, co przy
kilkakrotnym łączeniu się codziennie, daje w miesiącu ponad godzinę)
- podpowiedzcie jakiego programu używać do liczenia tych minut pod XP
(free).

Pozdrawiam
  Leszek