Sprawdzanie lacza

Autor: Mariusz Lewandowski (mariusz_at_skim.com)
Data: Tue 28 May 2002 - 16:49:53 MET DST

Witam
Mialem dzisiaj okazje "pobawic sie" laczem o b.duzej przepustowosci tj lacze
TASK 100 mbps. Wbrew mojemu zdumieniu szczeka mi nie opadla sprawdzalem na
stronie www.numion.com , sredni wynik to 150 kbps, (tyle to ja ma na
internecie z kablowki), przy probie sciagania pliku 30 MB z strony
download.com, transfer nie przekroczyl 10 KB( ostatnio sciagelem u mnie inny
plik z tej samej strony transfer cos kolo 100KB).
Jak to rozumiec?myslalem ze beda lepsze wyniki.
Czy numion.com jest miarodajny?
Jak mozna jeszcze sprawdzic przepustowos/wydajnosc(pingujac ale co)?

Pozdrawiam
Mariusz Lewandowski