Re: Sprawdzanie lacza

Autor: FINCH (finch_at_supermaczo.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 09:11:32 MET DST

Użytkownik <mariusz_at_skim.com> wrote:
> Witam
> Mialem dzisiaj okazje "pobawic sie" laczem o b.duzej przepustowosci
> tj lacze TASK 100 mbps. Wbrew mojemu zdumieniu szczeka mi nie opadla
> sprawdzalem na stronie www.numion.com , sredni wynik to 150 kbps,
> (tyle to ja ma na internecie z kablowki), przy probie sciagania pliku
> 30 MB z strony download.com, transfer nie przekroczyl 10 KB( ostatnio
> sciagelem u mnie inny plik z tej samej strony transfer cos kolo
> 100KB). Jak to rozumiec?myslalem ze beda lepsze wyniki.
> Czy numion.com jest miarodajny?
> [...]

Raczej nie spodziewaj się że kiedykolwiek osiągniesz 100 Mb/s przy sciaganiu
plików z sieci :-). Takie prędkości możesz uzyskać tylko do routera
dostępowego. Ale zato ile równoległych sesji mozesz mieć z prędkością 150
kbps :-) . Bo naprzykład u ciebie w kablówce to 150 kbps całkowice zapycha
łącze . Spróbuj użyć tego bing (Bandwidth pING)
http://www.cnam.fr/reseau/bing.html.

--
FINCH