Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak (bloodman_at_trzcianka.one.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 06:11:55 MET DST

Więc Sun, 12 May 2002 00:59:24 +0000 (UTC),
Robert <rr4_at_poczta.onet.pl> pisze:

> Miał być eot, ale jeśli już pragniesz to kontynuować ...

> Jeśli ktoś tu jest nienormalny to z pewnością nie ja.

Tak, Ty. I niedoinformowany - oraz tzw. niekumaty.

> Przy okazji - kto ci do tej głowy nawkładał, że jest to jakiś
> prywatny pokój ?

Nikt, to przenośnia.

> Uważasz, że jest inaczej - ok, przedstaw konkretne
> przepisy/ustawy. Oczywiście jeśli potrafisz.

Zrozum dziecko w końcu, że o Twoim dostępie decydują osoby które
uruchomiły daną usługę, czy ewentualnie nią administrują.

- moje państwo, ja będę decydował czy wjedziesz.
- mój bank, ja będę decydował czy będę Ciebie obslugiwał.
- mój serwer, ja będę decydował czy się połączysz.
- mój proces ircd, ja będę decydował czy masz K:line czy nie.

Teraz napisz, którego zdania nie rozumiesz.

Ja mogę Ci nawet zagwarantować dostęp do planety Mars. I żadna
Konwencja Genewska ani inna, mówiąca o swobodzie poruszania się, nie
uchroni Ciebie i Twojego teoretycznego pomysłu podróży na w/w gwiazdę;
od zostania wcześniej pilotem i kosmonautą - ewentualnie od posiadania
około 20 milionów dolarów. [1]

[1] Oraz około 10 milionów dla mnie, na załatwienie formalności i
skromnej zapłaty za moje starania. Może być w złotówkach.

;)

--
Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak		Choose  life,  choose  scene!
<bloodman_at_trzcianka.one.pl>		> S y m p h o n y   2 0 0 2 <