Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 06:11:08 MET DST

On Sun, 12 May 2002, Robert wrote:

> No już sam nie wiem - śmiać się czy płakać. Ale dobrze. Zechcesz zatem
> wskazać który artykuł naszej (piszę z dużej żebyś się nie czepiał)
> KONSTYTUCJI lub POWSZECHNEJ DEKLARACJI PRAW CZŁOWIEKA tego mi nie
> zapewnia?

Kheh, w Twoim wszechswiecie obowiazuje dziwna logika. To, ze akt prawny
nie stwierdza, ze cos Ci sie nie nalezy, nie oznacza, ze Ci sie to nalezy.
W konstytucji nie ma nic o tym, ze nie powinienem dostawac dwoch zielonych
kulek na kazde urodziny od samego prezydenta, ale - dasz wiare - brak
takiego zapisu nie sprawia, ze prezydent owe kulki jest zobowiazany mi
przynosic.

Albo zamiast zielonych kulek, pomysl o publikowaniu artykulow w gazecie.
Gazeta jest medium publicznym, poniewaz kazdy moze wyslac im artykul, i
jesli bedzie dobry, ze sporym prawdopodobienstwem zostanie opublikowany.
Co jednak nie oznacza, ze gazety nie maja prawa nieopublikowac tekstu,
ktory im wyslesz ot tak, bez jakiejkolwiek umowy, nawet jesli nie podoba
im sie dlatego, ze litera "e" pojawia sie za duzo razy, ze rogi papieru sa
obgryzione przez mysz, albo ze zona redaktora nawrzeszczala na niego rano
i musi odreagowac odrzucajac Twoj artykul.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
          http://lcamtuf.coredump.cx/photo/