Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Robert (rr4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 02:59:24 MET DST

Użytkownik "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <bloodman_at_trzcianka.one.pl> napisał
w wiadomości news:slrnadm9vc.beb.bloodman_at_trzcianka.one.pl...
> Więc Thu, 9 May 2002 20:08:51 +0000 (UTC),

> [ciach]
>
> Ty jesteś jakiś nienormalny. Przeczytaj poprzednie posty. To nie jest
> [budynek użyteczności publicznej], tylko [prywatny lokal] do którego
> ktoś łaskawie pozwala Ci wejść.

Miał być eot, ale jeśli już pragniesz to kontynuować ...

Jeśli ktoś tu jest nienormalny to z pewnością nie ja. Co prawda nie jestem
alfą i omegą - mylić się rzecz ludzka - ale wyrazić swój pogląd chyba mogę ?

Czytam poprzednie posty i z niektórymi się nie zgadzam. Co wcale nie znaczy,
że ja albo osoby z którymi wymieniam poglądy muszą udać się na konsultację
do psychiatry. Jeśli nie potrafisz dyskutować z osobami mającymi inne
poglądy niż twoje to może idź do piaskownicy i pobaw się z chłopakami na
twoim poziomie. Trochę kultury kolego !

Przy okazji - kto ci do tej głowy nawkładał, że jest to jakiś prywatny pokój
? Twoje przekonania (oczywiście błędne) nie stanowią prawa w tym kraju i
poza nim. Uważasz, że jest inaczej - ok, przedstaw konkretne
przepisy/ustawy. Oczywiście jeśli potrafisz.

pozdr. Robert