Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 00:31:01 MET DST

"Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <bloodman_at_trzcianka.one.pl> wrote in

> Zrozum dziecko w końcu, że o Twoim dostępie decydują osoby które
> uruchomiły daną usługę, czy ewentualnie nią administrują.

            Tylko, że osoby administrujące odpowiadają (powinny) przed
właścicielem/pracodawcą za wykonywaną pracę. Tymczasem obecne zapisy są
sformułowane na zasadzie 'ja tu rządze i nikt poza mną, nikt też nie ma
władzy nade mną', co nie jest (nie zawsze jest) prawdą.

> - mój proces ircd, ja będę decydował czy masz K:line czy nie.
>
> Teraz napisz, którego zdania nie rozumiesz.

            Jeżeli masz zgodę na odpalenie tego procesu od właściciela
sprzętu na takich zasadach, to masz całkowitą rację. Jednak o ile nie
jesteś właścicielem, to IMO powinieneś udostępnić osobom
zainteresowanym namiar na właściciela serwera, w celu weryfikacji
Twojej wersji wydarzeń. W zasadzie wystarczyłaby strona WWW z
regulaminem korzystania z IRC zatwierdzonym (podpisanym) przez władze
uczelni (bo o to się sprawa rozbijała) i link do niej w zasadach
korzystania.

--
/****    Umysł kolejno wybiera nas z tego świata.    ****\