Re: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 12:59:12 MET DST

Szanowny Użytkownik <tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> zapodal:

[...]
> Juz dotarla do mnie jedna podobna oferta (w zqasadzie powinna byc
> wyslana do Piotra Kucharskiego) i nie ma zadnych przeciwskazan, by
> moderatorow bylo kilku, o ile oczywiscie sa w stanie w sensowny sposob
> zorganizowac sobie prace, tak by nie pojawialy sie duplikaty i by
> prowadzic w miare spojna polityke ucinania watkow off-topic.

Już dosyć dawno pisałem na grupę o konieczności wprowadzenia
przynajmniej dwóch dodatkowych moderatorów ...

Jeżeli macie jakiś problem w dogadaniu się (co do moderowania) - bardzo
sprawnie działa to na pl.soc.seks.moderowana - może Wam może
Pani Nina i reszta moderatorów w rozwiązaniu problemu ? ;->

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl