Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 12:57:55 MET DST

Piotr KUCHARSKI wrote:

> Jak to nie? Ty o tym nie wiesz, bo nie jesteś adminem news. (No
> dobrze: nie po to, żeby przejąć grupy, a żeby założyć.)

I DoS ma mu w tym pomóc? W big5 czy pl.? Coś mi się nie widzi. Nawet
jeśli by zdołał zrobić splita, to i tak g* z tego by miał. Może
poczucie satysfakcji, bo różne są zboczenia ludzkie.

PS.
  Chyba że za DoS uważasz podsyłanie co pewien czas podrabianych controli...

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: