Re: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 17:36:51 MET DST

Jacek Zapala <jacek_at_it.pl> wrote:
: "Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres)" <Grzegorz.Janoszka----ODSPAMIACZ_at_pro.onet.pl> writes:

: > Użytkownik "Tomasz R Surmacz" <tsurmacz_at_nospam.adm.usenet.pl> napisał w
: > wiadomości news:CFV1-pl.internet.polip-0205_at_usenet.pl...
: > > Glosuje ZA moderowaniem grupy pl.internet.polip
: > > Glosuje PRZECIW moderowaniu grupy pl.internet.polip
: >
: > Przepraszam za głupie pytanie... Ale co mam zrobić, jak chcę, by grupa była
: > moderowana pod warunkiem, że liczebność zbióru moderatorów będzie większa od
: > 1?
: >
: > Wiem, że się czepiam, ale potem moderator pojedzie na
: > urlop/zachoruje/odpukać/Osama mu uczelnię wysadzi/cokolwiek
: > i będzie m.in. na mnie, że byłem za moderacją...

: Zagłosuj ZA i złóż Piotrowi ofertę pomocy w moderowaniu :-)

Juz dotarla do mnie jedna podobna oferta (w zqasadzie powinna byc
wyslana do Piotra Kucharskiego) i nie ma zadnych przeciwskazan, by
moderatorow bylo kilku, o ile oczywiscie sa w stanie w sensowny sposob
zorganizowac sobie prace, tak by nie pojawialy sie duplikaty i by
prowadzic w miare spojna polityke ucinania watkow off-topic.

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz * tsurmacz_at_adm,usenet:pl
  |__(____/  and what I mean are purely coincidental.