Re: SDI - Legionowo

Autor: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD (agquarx_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 17:21:29 MET DST

Maciek \"Babcia\" Dobosz wrote:

> Tak. Ja mam. Negatywne. Tzn. jest dostępne wyłącznie w centrali
> 774xxx. Na dodatek nie ma wolnych modemów. Przynajmniej nie było
> kilkanaście minuit temu. A staram się o SDI (bo to jedyna możliwość w
> Legionowie) od ponad roku.

        Namow jakas firme providerska, by upozorowala zainteresowanie
 Twoim osiedlem. Do mnie zjawila sie taka firma z ulotkami etc. i
 natychmiast dostalem telefon od TPSA, czy nadal chce to SDI (czekalem
 2 lata).

--
SUSPENSOR: Sekundär (niedrig-lassen Sie) ab, Phase eines Holtzman
Feldgenerators. Er annulliert Schwerkraft innerhalb bestimmter